برای افزایش وزن معمولاً سالها یا دهه ها طول می کشد. تلاش برای از بین بردن همه چیز در اسرع وقت با گرسنگی خود لزوماً در طولانی مدت خوب جواب نمی دهد. در عوض ، این ممکن است یک دستورالعمل برای "رژیم غذایی یو" باشد .28
برای موفقیت ، شما به چیزی نیاز دارید که طولانی مدت کار کند.

علاوه بر این ، شما باید انتظارات واقع بینانه ای را برای اهداف سلامتی و کاهش وزن تعیین کنید. بیشتر می توانید در راهنمای دقیق ما در مورد انتظارات واقع بینانه مطالعه کنید.
چه چیزی را هدف قرار دهیم

کاهش وزن 2-6 پوند (1-3 کیلوگرم) در هفته اول با رژیم سخت کم کربوهیدرات ، و سپس به طور متوسط ​​حدود یک پوند (0.5 کیلوگرم) در هفته به شرطی که وزن زیادی باقیمانده معمول است 29. از دست دادن
این مقدار تقریباً 50 پوند (23 کیلو) در سال است. با این حال ، کاهش وزن در همه با این سرعت رخ نمی دهد.

هر 5 پوند کاهش چربی تقریباً برابر با 1 اینچ دور کمر از دست رفته (1 کیلو = 1 سانتی متر) است.

مردان جوان گاهی اوقات سریعتر از این وزن کاهش می یابند ، شاید دو برابر سریعتر
زنان پس از یائسگی ممکن است با سرعت کمتری از دست بدهند .31
افرادی که رژیم بسیار کم کربوهیدرات دارند و همچنین افرادی که زیاد ورزش می کنند (یک جایزه) ممکن است سریعتر وزن کم کنند و یک پاداش نیز داشته باشند .32
و اگر مقدار زیادی اضافه وزن برای از دست دادن دارید ، می توانید خیلی سریعتر شروع کنید - اگرچه در ابتدا ، برخی از وزن هایی که از دست می دهید به دلیل از دست دادن آب خواهد بود.

هرچه به وزن ایده آل خود نزدیک می شوید ، تا زمانی که در وزنی که بدن احساس می کند مناسب نیستید ، ثبات داشته باشید ، این کاهش ممکن است کاهش یابد. افراد بسیار کمی تحت رژیم کم کربوهیدرات به شرطی که در هنگام گرسنگی غذا بخورند دچار کمبود وزن می شوند.
داستان های افراد دیگر را بخوانید
دکه های اولیه

آیا شما یک دوره نیمه گرسنگی (که می تواند با کالری شماری ایجاد شود) دارید؟ در ابتدا بر روی دور کمر و نشانگرهای سلامتی خود تمرکز کنید (به توصیه شماره 4 مراجعه کنید) ، زیرا گاهی اوقات چندین هفته طول می کشد تا کاهش وزن مشخص شود. 33
فلات های لاغری

انتظار فلات های کاهش وزن: ماه هایی که به نظر نمی رسد در مقیاس اتفاقی بیفتد. 34. همه آنها را می زنند
آرام باش همان کاری را که انجام می دهید ادامه دهید و در نهایت اتفاقات باید دوباره شروع شوند (در غیر این صورت ، 17 نکته دیگر را بررسی کنید).

بیشتر: 10 نکته برتر بالا ، یک غرفه کاهش وزن را شکست
چگونه می توان وزن را بلند مدت خاموش نگه داشت

از دست دادن وزن زیاد در طولانی مدت و جلوگیری از آن احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه عادت های خود را برای همیشه تغییر دهید. اگر وزن کم کردید و دوباره دقیقاً همان راهی را تجربه کردید که هنگام افزایش وزن زندگی کرد ، از بازگشت وزن اضافی تعجب نکنید. به طور معمول خواهد شد.

حفظ کاهش وزن معمولاً نیاز به تغییر و تحمل طولانی مدت دارد. هرچقدر وسوسه انگیز باشد ، درگیر یکی از این کلاهبرداری های جادویی رژیم نباشید.

رفع سریع را فراموش کنید: اگر هر ماه مقداری وزن کم می کنید ، در نهایت ممکن است از شر اضافه وزن خود خلاص شوید. این پیشرفت اجتناب ناپذیری است. این همان چیزی است که شما می خواهید.

PS: تغییر طولانی مدت در آغاز دشوار است ، به خصوص در طی دو هفته اول. مثل ترک سیگار است. هرگاه عادت های جدیدی ایجاد کنید ، هر هفته آسان تر و راحت تر می شود. در نهایت ممکن است به طور طبیعی بیاید.

برای الهام گرفتن و نکات ، برخی از داستان های موفقیت طولانی مدت در حفظ وزن ما را بررسی کنید:

    کارن: حفظ کاهش وزن 70 پوند به مدت پنج سال
    چگونه ملیسا با رژیم کتو 100 پوند وزن کم کرد و آن را به مدت 15 سال نگه داشت
    برایان: حفظ کاهش وزن 100 پوند به مدت هفت سال

چگونه سریعتر وزن کم کنیم

به خواندن ادامه دهید!


7. از خوردن میوه خودداری کنید

این توصیه بسیار بحث برانگیز است زیرا امروزه میوه دارای هاله سلامتی تقریبا جادویی است. ممکن است مردم معتقد باشند که میوه مقوی است اما متأسفانه میوه حاوی مقدار زیادی قند است - حدود 10٪ از نظر وزنی (بقیه بیشتر آب است) .35
فقط یک پرتقال یا یک انگور میل کنید. شیرین ، درست است؟

پنج وعده میوه در روز می تواند معادل مقدار شکر در 16 اونس (500 میلی لیتر) نوشابه - 52 گرم شکر باشد! 36
برخلاف آنچه بسیاری از مردم معتقدند ، قند طبیعی موجود در میوه کم و بیش با قند موجود در سودا و سایر نوشیدنی های شیرین (حدود 50٪ گلوکز ، 50٪ فروکتوز) یکسان است.

قند حاصل از میوه می تواند چربی سوزی را متوقف کند. خوردن مقدار زیادی میوه می تواند گرسنگی شما را افزایش داده و کاهش وزن را کاهش دهد .37
 چقدر زیاد است؟ این ممکن است بسته به مقاومت اولیه انسولین ، فعالیت بدنی و سایر عوامل متفاوت باشد. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، ممکن است بخواهید به عنوان یک خوراکی که گاه گاهی از آن لذت می برید ، استفاده کنید یا اگر با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید ، آن را کاملاً از بین ببرید.

خط پایین: میوه آب نبات از طبیعت است. با مسئولیت پذیری لذت ببرید
میوه ها و انواع توت ها با کربوهیدرات کم - بهترین و بدترین
 
 
میوه طبیعی نیست؟

اکثر مردم بر این باورند که میوه طبیعی است ، اما میوه های امروزی موجود در فروشگاه مواد غذایی اشتراک بسیار کمی با شکل میوه ها قبل از کشت دارند. میوه های اهلی مدرن بزرگتر ، تلخ تر و دارای پوست نازک تر و دانه های کوچکتر هستند. این باعث خوشمزه تر و راحت تر خوردن آنها می شود - و به دلیل افزایش اندازه آنها ، ممکن است قند بیشتری در هر قطعه میوه نسبت به نمونه های قبلی خود تأمین کنند.

موز 1 موز 2

میوه ها و سبزیجات قبلا چه شکلی بودند


8- از نوشیدن آبجو خودداری کنید

آبجو حاوی کربوهیدرات هایی است که به سرعت هضم می شوند و چربی سوزی را متوقف می کنند. ممکن است به همین دلیل است که آبجو بعضی اوقات است