هیچ کس نمی خواهد مدت زمان تمرین خود را بیش از حد لازم افزایش دهد ، اما کارشناسان می گویند کنار گذاشتن یک جلسه کششی بعد از پیاده روی ایده بدی است. میشل استنتن ، مربی پیاده روی ، مربی تناسب اندام دارای گواهینامه ACE و نویسنده Walk Off Weight ، می گوید: "کاملاً ، به طور مثبت ، بعد از پیاده روی کششی مثبت داشته باشید."

Stanten می گوید ، اگرچه قابل بحث است که آیا کشیدگی درد را از بین می برد یا از صدمات جلوگیری می کند ، اما بازهم هدف مهمی است. استنتن می گوید: "در پایان راه رفتن ماهیچه های شما گرمتر است ، بنابراین افزایش دامنه حرکت و انعطاف پذیری شما آسان تر است." "و اگر می خواهید با افزایش سن به راه رفتن ادامه دهید ، باید انعطاف پذیری و دامنه حرکت خود را حفظ کنید. این واقعاً دلیلی است که می خواهید مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید. "

به علاوه ، فقط احساس خوبی دارد. و چه کسی دوست ندارد یک تمرین را با یادداشت بالا پایان دهد؟ بنابراین به روال کششی بعد از پیاده روی در زیر نگاهی بیندازید و بعد از جلسه مرحله بعدی به آن فرصت دهید. اگر هوا خوب است ، می توانید این کار را بیرون انجام دهید. در غیر این صورت به داخل خانه بروید ، مخلوط کن را برای یک اسموتی ریکاوری روشن کنید و در حین کشش میل کنید.
کشش معمول برای واکرها

حداقل هر یک از تمرینات زیر را انجام دهید ، حداقل 30 ثانیه هر پا را بکشید. استنتن می گوید: "30 ثانیه نگه داشتن کشش بیشترین سود را دارد ، اما اگر بتوانید برای هر پا حداکثر یک دقیقه وقت بگذارید ، حتی بهتر."ح