آماده هستید که آن را با ردیاب Fitbit خود ارتقا دهید و اهداف جدیدی برای سلامتی و تناسب اندام تعیین کنید؟ عالی است! آتش بازی را نشانه بگیرید! اما اگر هدف نهایی شما کاهش وزن است ، متأسفانه ، فعالیت به تنهایی شما را به آنجا نمی رساند - همچنین باید غذای خود را تغییر دهید. این بدان معنا نیست که شما باید یک پاکسازی یا سم زدایی انجام دهید. اما می توان از طریق کاهش وزن ، روشی هوشمندانه و سالم حرکت کرد. متخصص تغذیه Fitbit تریسی موریس این برنامه غذایی یک هفته ای را شروع کرد تا به مشتریانش کمک کند سریع نتیجه را ببینند. رد هرگونه ادعا: لطفاً سعی نکنید بیش از 2 پوند در هفته وزن کم کنید و یا روزانه به زیر 1200 کالری نرسید ، که می تواند سوخت و ساز بدن شما را به خطر بیندازد. این یک برنامه بلند مدت نیست ، بنابراین قطعاً نمی خواهید هر هفته از این طریق غذا بخورید. اما این یک روش عالی برای شروع هدف کاهش وزن ، با ایده های خاص غذا و میان وعده است ، بنابراین افت اولیه را مشاهده خواهید کرد - و انگیزه بیشتری برای ادامه حرکت در سال جاری خواهید داشت. رانندگی خود را برای موفقیت افزایش دهید و ببینید با استفاده از ویژگی ورود به سیستم غذایی Fitbit چند روز متوالی می توانید در مسیر خود باقی بمانید.

در اینجا لیست خرید کامل دقیقا برای خرید چیست و بررسی کنید که چند منگنه غذاخوری در دست دارید. موریس توصیه می کند آخر هفته را شروع کنید ، بنابراین می توانید یک قابلمه بزرگ سوپ گیاهی درست کنید و به بدن خود فرصت دهید قبل از غواصی در یک هفته شلوغ تنظیم شود. برنامه او قبل از اینکه آهسته دوباره غلات کامل را وارد کند ، کربوهیدرات را برای چند روز اول کاهش می دهد. و اگر می خواهید آن را مخلوط کنید ، گزینه های بیشتری برای میان وعده های سالم وجود دارد ، فقط مطمئن شوید که یک وعده میوه یا سبزیجات ، همراه با پروتئین دریافت کنید.
تهیه غذا

قبل از شروع برنامه غذا ، قابلمه ای از سوپ سبزیجات درست کنید. 2 وعده یک شب جو دوسر تهیه کنید تا بتواند در یخچال خیس بخورد. همچنین تهیه میان وعده های گیاهی بسیار مفید است - برای روزهای متناوب 4 کیسه پر از هویج کودک و نخود قندی و 3 کیسه پر از کلم بروکلی و گل کلم تهیه کنید. و اگر واقعاً می خواهید پیش بروید ، می توانید سینه مرغ را نیز کبابی کرده و کینوا و برنج قهوه ای را از قبل بپزید.

روز 1

صبحانه: اسموتی سبز (تهیه شده با ½ موز + ½ فنجان انبه منجمد + 1 فنجان کلم پیچ + ½ فنجان ماست یونانی کم چرب + av آووکادوی کوچک + ½ فنجان شیر بدون چربی)

میان وعده صبح: 1 عدد سیب + 1 عدد آجیل

ناهار: 2 فنجان سوپ سبزیجات

میان وعده عصرانه: 1 فنجان هویج کودک و نخود فرنگی قند + 2 قاشق غذاخوری هوموس

شام: 4 اونس ماهی قزل آلا + 1 فنجان هویج بخارپز + 1 فنجان کلم بروکلی بخارپز + 2 قاشق غذاخوری سس تریاکی + 1 قاشق چایخوری دانه کنجد

یادداشت ها: ماهی قزل آلا را در دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتی گراد) بپزید تا لمس شود ، بسته به ضخامت 10 تا 15 دقیقه. هویج و کلم بروکلی را خرد کنید و بخار پز کنید تا ترد شود ، حدود 5 دقیقه برای هویج ، 3 دقیقه برای کلم بروکلی. همه چیز را با سس teriyaki بپاشید و دانه های کنجد را بپاشید.
کل کالاهای روزانه 1،226

روز 2

صبحانه: اسموتی توت (تهیه شده با ½ موز + 1 فنجان توت فرنگی منجمد + ½ فنجان ماست یونانی کم چرب + ½ فنجان شیر بدون چربی)

میان وعده صبح: 1 عدد موز + 1 عدد آجیل

ناهار: 2 فنجان سوپ سبزیجات

میان وعده عصرانه: 1 فنجان کلم بروکلی و گل کلم + 2 قاشق غذاخوری تاتزیکی

شام: 4 اونس مرغ کبابی + ½ فنجان سیب زمینی شیرین تفت داده شده + 1 فنجان جوانه بروکسل بو داده + 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

یادداشت ها: سیب زمینی های شیرین را خرد کرده و جوانه بروکسل را به نصف کاهش داده و روی یک ظرف بریزید. با 2 قاشق چایخوری روغن زیتون آب پز کنید ، نمک و فلفل را چاشنی کنید ، و آن را به مواد آغشته کنید. حدوداً 15 دقیقه در دمای 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) تفت دهید. مرغ ها را با 1 قاشق چایخوری روغن زیتون مسواک زده و نمک و فلفل را مزه دار کنید. روی حرارت متوسط ​​تا زیاد کباب کنید تا زمانی که مشخص شود و در مرکز آن دیگر صورتی نباشد ، حدود 5 دقیقه در هر طرف.
کل کالاهای روزانه 1،230