روز 7

صبحانه: 1 تخم مرغ مخلوط شده + ½ فنجان لوبیا سیاه + 1 عدد تورتیلا گندم کامل

میان وعده صبح: 1 عدد سیب + 1 عدد آجیل

ناهار: 3 اونس بوقلمون بدون چربی + ¼ آووکادو + 2 برش نان گندم کامل + 1 فنجان سبزی مخلوط

میان وعده عصرانه: 1 فنجان هویج کودک و نخود فرنگی قند + 2 قاشق غذاخوری هوموس

شام: هرچه می خواهید! (به عنوان مثال ، برای سرگرمی: 2 برش پیتزا گیاهی + 1 فنجان سبزی سالاد + 1 قاشق غذاخوری وینگرت + 5 قطره شراب قرمز)
کل کالاهای روزانه 1،603

مهمتر از همه ، در پایان 7 روز ، مستقیماً به سمت همبرگرها و بستنی ها نچرخید! از یک وعده غذایی لذت ببرید ، و دوباره به مسیر درست برگردید. دریابید که واقعاً به چه مقدار کالری نیاز دارید ، ویژگی ورود غذا در برنامه Fitbit را بررسی کنید و به هدف بلند مدت کاهش وزن خود ادامه دهید.

این اطلاعات فقط برای اهداف آموزشی است و به عنوان جایگزینی برای تشخیص یا درمان پزشکی در نظر گرفته نشده است. شما نباید از این اطلاعات برای تشخیص یا درمان یک مشکل یا شرایط سلامتی استفاده کنید. همیشه قبل از تغییر رژیم خود ، تغییر در عادت های خواب ، مصرف مکمل ها یا شروع یک برنامه جدید برای تناسب اندام ، با پزشک خود مشورت کنید.
بکی دافت
bduffett-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-3

بکی دافت یک ویراستار تغذیه ای Fitbit و نویسنده سبک زندگی است که علاقه زیادی به خوب غذا خوردن دارد. وی که سردبیر سابق کتاب آشپزی ویلیامز-سونوما و فارغ التحصیل مدرسه آشپزی سانفرانسیسکو است ، ده ها کتاب آشپزی و دستور العمل های بی شماری را ویرایش کرده است. زندگی در شهر او را به یک معتاد چرخشی تبدیل کرده است - اما او هنوز هم ترجیح می دهد سوار اسب شود. او در پایین ترین محله در سانفرانسیسکو زندگی می کند ، آخر هفته ها را در بازار کشاورزان می گذراند ، سعی می کند در نانوایی بخواند ، و شام های بزرگ برای دوستان تفت می دهد.